17 sierpnia 2015

Halo, halo...to ja!


Dama - "kobieta wytworna, wyróżniająca się elegancją i znajomością konwenansów towarzyskich; także uprzejmie, czasem żartobliwie o kobiecie (dawniej: kobieta należąca do wyższego stanu)".
Być może nie jest to najlepszy sposób pisania pierwszej notki na blogu, ale uznałam że warto pewne hasła wyjaśnić czytelnikom, zanim wplącze się ich w swój świat i tok myślenia. Dlaczego kiepska dama? Jak każdy nie jestem idealna ani stylowa, bywa że mam niewyparzony język. Oczywiście chciałabym posiadać najlepsze cechy damy w słownikowym znaczeniu. Wątpię jednak, żeby to było w dzisiejszych czasach możliwe.
Nie będę więc gryzła się w język, ani pokazywała nikomu idealnego życia jak z żurnala. Chcę żeby tu była moja i Wasza przestrzeń do dzielenia się swoimi opiniami. Jak każdy, kto pisze cokolwiek nie mam zamiaru robić tego tylko dla siebie. Zapraszam więc do czytania i komentowania nadchodzących wpisów. 



1 Mały słownik języka polskiego, red. S. Skorupka, H. Auderska, Z. Łempicka, PWN, Warszawa 1969, hasło: dama


Zdjęcie: www.marketecture.co.uk
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka